Naujienos |
Šiuolaikinis reklamos vartotojas yra išrankus ir atkreipia dėmesį tik į originalias, šokiruojančias, efektingas reklamas. Saldus paviršutiniškas banalus reklamos pateikimas lieka praeityje, dabar reklamos kūrėjai turi pasitelkti savo kūrybiškumo galias, laužyti standartus, ieškoti neišmindžiotų kelių kaip pasiekti ir paveikti vartotoją. Vienas iš esminių veiksnių, į kurį būtina sutelkti daug dėmesio ir darbo, kuriant reklamą – tai reklamos tekstas.
Trečiasis reklamų konkurso STARtuok! seminaras su 15 metų patirtį rinkodaros srityje turinčia specialiste Daina Bytautaite Motiejūniene buvo būtent apie tekstą reklamoje: jo išdėstymą, šūkių kūrimą, žodžių žaismą, įvairias stiliaus priemones. Intriguojantis seminaro pavadinimas – „Pasakyk man tai, ko nežinočiau ir taip, kad nugriūčiau“ pritraukė daug jaunimo, norinčio pasisemti genialių idėjų ir patarimų, padėsiančių jiems kurti paveikų reklamos tekstą.
Taigi koks reklamos tekstas priverčia vartotoją stabtelėti ir pamatyti TAVO reklamą? Lektorė išskiria šiuos esminius kriterijus, kuriant reklaminį tekstą:
Šį ketvirtadienį (gegužės 6 d. 18val.) duos startą ketvirtasis konkurso seminaras su lektoriumi animatoriumi-iliustratoriumi Artūru Krištopaičiu, kuris besidomintiems virtualiąja reklama papasakos Kaip pagaminti (ne)erzinantį banner’į (liet. reklaminį skydelį). Tad STARtuok! visų laukia VU Kauno humanitariniame fakultete (Muitinės g. 12., V aud.).
Būtina išankstinė registracija http://startuok.vukhf.lt/registracija
Aistė Žiauberytė
Trečiojo konkurso STARtuok! seminaro prezentaciją gali parsiųsti
Atnaujinta (Pirmadienis, 10 Gegužė 2010 14:17)