Naujienos |
Vaizdo reklama – daugiausiai auditorijos pasiekianti ir vis dar viena paveikiausių reklamos priemonių išliekanti meno šaka. Filmuota reklama iš tiesų gali perteikti labai daug, nes informacija vartotoją pasiekia ir vaizdu, ir garsu, dėl to žiūrovas labiau koncentruoja savo dėmesį į reklamuojamą objektą. Taigi vaizdo reklama turi neaprėpiamų galimybių nustebinti vartotoją spalvomis, dizainu, kokybe ir išradingumu.
„Vaizdo siužetų kūrimo technologija: filmavimas ir skaitmeninis medžiagos apdorojimas“ – tokia tema susirinkusius pasitiko jau penktasis STARtuok! seminaras su vaizdo operatoriumi Andriumi Baranovu. Auditorija buvo supažindinta su pagrindiniais filmavimo ir montažo principais, lektoriaus savo kalbą iliustravo vertingais patarimais ir praktiniais pavyzdžiais. Nors A. Baranovas skatino į teoriją žiūrėti kritiškai bei nebijoti ieškoti savitų būdų, negailėjo ir naudingų patarimų.
Vaizdo reklamą vainikuoja prasminis kadras, kuriame vizualiai apibendrinama visa reklama, su svarbiausiomis jos idėjomis.
Nuobodžios reklamos pavyzdys – per ilgai rodomas pasakotojas, reklama neturi būti monotoniška ar įprasta, nes tai trumpas, minimalumo reikalaujantis reiškinys, tačiau galingas ir paveikus!
Jau šį ketvirtadienį (gegužės 13d. 18val.) STARtuok! seminarų ciklas baigsis su kūrybos vadove Jurga Radžiuvienė, kuri skelbia, jog Vienas lauke - ne karys. Komandinis darbas, draugiškumas, vieningumas kuriant reklamą suteikia daug didesnį džiaugsmą bei pasitenkinimą mėgaujantis darbo vaisiais! Tad ketvirtadienį diskutuosime tema TV reklamos gamybos procesas komandoje. Socialinė TV reklama. Ateik į VU Kauno humanitarinį fakultetą (Muitinės g. 12, V aud.) ir drauge užbaikime reklamos meno tiesų pažinimą, kad galėtume sukurti SAVO pribloškiančią reklamą!
Išankstinė registracija http://startuok.vukhf.lt/registracija
STARtuok! reklamą
Aistė Žiauberytė
Penktojo konkurso STARtuok! seminaro prezentaciją gali parsiųsti
Atnaujinta (Penktadienis, 14 Gegužė 2010 07:44)