STARtuok! antraštėSTARtuok!NaujienosApieRegistracijaKontaktaiKontaktaiFacebook

Naujienos

STARtuok! globėjas

Mantas Kalnietis apie STARtuok!, reklamą ir krepšinį

 

Atnaujinta (Trečiadienis, 20 Balandis 2011 11:26)

 

Trečiojo seminaro reportažas

 

Atnaujinta (Pirmadienis, 11 Balandis 2011 23:32)

 

Startuok! gvildens socialinės reklamos subtilybes

Jau tapo įprasta, kad trečiadienis – STARtuok! diena. Taigi ir šį balandžio 6-os trečiadienį Vilniaus Universiteto Kauno humanitariniame fakultete vyks trečiasis reklamų konkurso STARtuok! seminaras.

Apie ką? „Socialinė reklama ant popieriaus ir realiame gyvenime arba, kodėl cigaretės lyginimas su š... skatina rūkyti“. Būtent taip savo temą pristatė didžiausias bei žymiausias socialinės reklamos specialistas bei vienintelės Lietuvoje socialinės reklamos agentūros „Nomoshiti“ vadovas – Paulius Rymeikis.

Seminaro dalyviams lektorius pasakos apie dabartines lietuviškos socialinės reklamos kūrimo tendencijas, dėmesio vertas socialinės reklamos kampanijas, auditorijos paveikimo priemones, socialinių reklamų panašumus ir skirtumus lyginant su užsienio reklamos rinka, vertinamas ir pripažįstamas užsienio kūrėjų idėjas bei atskleis, ko išties reikia gerai socialinės reklamos idėjai.

„Klientams visada sakau: jeigu pas jus ateina agentūra ir sako, jog geriausiai veikia šokiruojanti reklama – jie nieko nežino, apie ką kalba. Tačiau lygiai taip pat apie socialinę reklamą nenutuokia ir tie, kurie sako, jog geriausiai veikia pozityvus tonas, pozityvi žinutė“, – tvirtina Paulius. Taigi seminare lektorius žada ne tik išduoti veiksmingiausius socialinės reklamos kampanijos elementus, bet ir paaiškinti, kuo socialinė reklama skiriasi nuo komercinės bei ką daryti, kad ji ne tik patiktų kūrėjams, bet ir pasiektų jai keliamus tikslus.

Visi norintys dalyvauti seminare gali registruotis internete adresu:
http://startuok.vukhf.lt/registracija

Agnė Sabaliauskaitė

Atnaujinta (Sekmadienis, 03 Balandis 2011 00:17)

 

Antrojo seminaro reportažas

Antrasis STARtuok! seminaras dar labiau nudžiugino dalyvių gausa. Džiaugiamės, kad susidomėjimas reklama, jos subtilybėmis bei kūrimo ypatumais ne tik išlieka toks pats, bet ir kaskart vis labiau auga. STARtuok! seminarų maratonas jau įpusėjo, taigi suskubkite registruotis į kitos savaitės seminarą skirtą socialinės reklamos analizei.

Na,o čia katik iškeptas ir pavasariu kvepiantis reportažas iš antrojo seminaro VU KHF.

 

Atnaujinta (Penktadienis, 01 Balandis 2011 21:44)

 
More Articles...
Draugai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai