STARtuok! antraštėSTARtuok!NaujienosApieRegistracijaKontaktaiKontaktaiFacebook

Naujienos

Reklamos kūrimo dirbtuvės: originalios reklamos triumfas

Naujienos

Reklamos kūrimas gali būti linksmas, žaismingas ir išradingas! Tokiomis nuotaikomis gegužės 7 dieną buvo užsikrėtęs VU KHF Liepų kiemelis, kuriame visi norintys galėjo tapti reklamos žvaigždėmis!

Lakios vaizduotės, įdomių ir smagių idėjų kupini studentai bei moksleiviai turėjo visišką laisvę: galėjo reklamuoti ką tik panorėję! STARtuok! juos kvietė išsirinkti reklamai tinkamą vietą ir ten realizuoti savo idėjas.

Reklamos buvo kuo įvairiausios ir išties vertos dėmesio. Merginos reklamavo savo vaikinus, vaikinai siūlė pirkti merginas priviliojančius akinius, įvairių formų antrankius, priemones, padėsiančias atsikratyti snarglių. Išradingumo nestokojantys reklamos kūrimo dirbtuvių dalyviai taip pat savo rytą ragino pasitikti su šviežiai maltos kavos aromatu ar siūlė išsilaisvinti iš mus ribojančių pančių.

Tarptautinis projektas ir šiose dirbtuvėse pateisino savo vardą. Kurti savo reklamą panoro net svečiai iš Meksikos. Visi pasiryžę išbandyti savo kūrybiškumo jėgas buvo apdovanoti saldžiais prizais.

Saulėta diena, gera nuotaika, linksmi šokiai, kūrybiškos idėjos – tokie STARtuok! reklamos dirbtuvių prisiminimai.

Ačiū visiems dalyvavusiems!

 

Visagalė televizijos reklama

Naujienos

Televizija – informacijos skleidimo priemonė, drąsiai galima teigti, bene pati įtaigiausia reklamos atžvilgiu. Pirmajame seminare galėjome išgirsti faktą, kuris, galbūt kai kuriuos nustebino, gal ir ne: „99% Lietuvos gyventojų turi bent vieną televizorių, vidutinė šeima prie TV ekranų praleidžia daugiau nei 7 valandas  per dieną“, – teigė rinkodaros direktorė Olga J. Belova. Taigi Lietuvoje yra puiki terpė televizinei reklamai klestėti.

Dažniausiai ne vieną pradeda erzinti, kai pradžioje prasidedančio įdomaus filmo ar laidos, iš karto įjungiama reklama ir dar daugiau jos pamatoma per visą seansą. Tenka išvysti visą galybę „stebuklingųjų“ skalbimo miltelių, „naujųjų“ šveitiklių, „patraukliųjų“ automobilių ir daug kitų komercinių reklamų. Tačiau yra žmogelių (nekomercinės reklamos užsakovų), kurie paprastam TV žiūrėtojui leidžia „nepirkti“, kai ekrane (žinoma nebūtinai) išvystame socialinę reklamą.

Šiai reklamos rūšiai labai svarbu pasiekti žiūrėtojo sąžinę, keisti tam tikrus įsitikinimus, formuoti naują nuomonę. Pastarųjų reklamų ypač padaugėjo. Komercinė reklama – kreipiasi  į vartotoją,  o socialinė – į žmogų. Tad reklamos kūrėjams tenka pasistengti, norint sukurti gerą, priverčiančią susimąstyti apie savo veiksmus, reklamą.

Paskutiniajame seminare Jurga Radžiuvienė pakvies pasiklausyti apie TV reklamos gamybos procesą komandoje ir socialinę TV reklamą. Anot lektorės, norint dirbti reklamos versle, reikia įsisąmoninti vieną tiesą : VIENAS LAUKE – NE KARYS.

Susitikime paskutiniame seminare, kuris vyks gegužės 13 d. 18 val. VU Kauno humanitariniame fakultete( Muitinės g. 12, V a.). Sužinokim dar daugiau ir kurkim reklamas! Iki pasimatymo!

Giedrė Lankutytė

Atnaujinta (Trečiadienis, 12 Gegužė 2010 08:22)

 

Kaip sukurti (ne)erzinantį banner‘į?

Naujienos

Atnaujinta (Antradienis, 11 Gegužė 2010 10:15)

 

Reklamos tekstas, priverčiantis nugriūti

Naujienos

Atnaujinta (Pirmadienis, 10 Gegužė 2010 14:17)

 
More Articles...
Draugai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai
  • Rėmėjai